Mazury Golf & Country Club
Strona korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urzędzeniu końcowym.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły dotyczące plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Tak akceptuje
Mazury Golf & Country Club news:
  • Ona i On - turniej par mieszanych 30 lipca!  ♦  Poznaj Grę w Golfa - Olsztyn Aktywnie w każdą niedzielę  o 12:00!  ♦  Akademia Golfa - zajęcia grupowe - w każdą niedzielę 13:45 - 14:30.

Zasady Ogolne Turniejów

  • Komitet Zawodów
  1. W skład Komitetu Zawodów wchodzą:  Dyrektor Klubu Rafał Szwejkowski i Pro Klubowi
  2. Dyrektor Turnieju zostaje powołany przez Komitet Zawodów 7 dni przed rozpoczę-ciem turnieju i jest odpowiedzialny za organizację oraz przebieg turnieju.
  3. Sędzią zawodów zostaje licencjonowany sędzia PZG, którego decyzje będą ostateczne.
  • Zgłoszenia do turnieju
  1. Zgłoszenia zawodników do turnieju przyjmowane są 14 dni przed rozpoczęciem turnieju do dnia poprzedzającego turniej do godziny 16:00
  2. Zgłoszenia do turnieju przyjmowane są:
    1. osobiście w recepcji klubu,
    2. telefonicznie (089 513 15 40),
    3. przez wysłanie zgłoszenia faxem (089 513 18 00),
    4. drogą elektroniczną: recepcja@mazurygolf.pl
  • Zamknięcie listy startowej
  1. Zamknięcie listy startowej uczestników turnieju następuje w dniu poprzedzającym turniej o godz. 17.00,
  2. Zawodnicy, którzy zgłoszą chęć udziału w turnieju po zamknięciu listy startowej, zostaną w miarę możliwości dopuszczeni do turnieju lecz nie będą brani pod uwagę w klasyfikacji danego turnieju
  3. Zawodnicy, którzy zrezygnują z udziału w dniu turnieju bez wcześniejszego uprzedzenia klubu, otrzymują zakaz startu w następnym turnieju.
  • Handicap Gry:
    • W klasyfikacji netto uznajemy aktywny HCP PZG tylko i wyłącznie gdy członek ma opłaconą składkę członkowską na bieżący rok.  Obowiązkiem gracza jest upewnienie się czy powyższe wymogi formalne są wypełnione.
    • W przypadku gdy gracz legitymuje się HCP prowadzonym przez inną narodową organizacje golfową, jego obowiązkiem jest dostarczenie stosownego certyfikatu HCP 7 dni przed startem zawodów.  W przypadku gdy ten wymóg nie będzie dopełniony gracz będzie grał z HCP = 0.  Jest to wymóg formalny Polskiego Związku Golfa. Komitet zawodów nie musi uznać HCP gracza spoza Polskiego Związku Golfa gdy uzna że HCP nie jest miarodajny.

 

  • Losowanie grup startowych
  1. a) Ogłoszenie listy startowej oraz czasu startu nastąpi w dniu poprzedzającym turniej po godzinie 18:00. Lista startów dostępna będzie w recepcji klubu na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej klubu.
  • Czas rozpoczęcia gry
  1. Każdy z zawodników powinien rozpocząć grę o godzinie wyznaczonej przez Komitet. Czas startów wyznacza zegar klubowy. Jeżeli zawodnik stawi się gotowy do gry w ciągu 5 minut po czasie wyznaczonym, to w przypadku braku okoliczności uzasadniających niezastosowanie kary dyskwalifikacji wynikającej z Reg. 33-7, karą za nie rozpoczęcie gry o czasie (zamiast dyskwalifikacji) będą dwa uderzenia karne.
  • Ceremonia rozdania nagród
  1. Ceremonia rozdania nagród odbędzie się najpóźniej 45 minut po zakończeniu gry przez ostatnią grupę, chyba że regulamin turnieju mówi inaczej.
  2. W turniejach sponsorowanych (sponsor tytularny) obecność wszystkich zawodników podczas ceremonii rozdania nagród jest obowiązkowa.
  3. W przypadku nieobecności gracza podczas ceremonii rozdania nagród, nagroda rzeczowa przechodzi na zawodnika zajmującego następne miejsce.
  • Reguły gry:
  1. Turniej rozgrywany zgodnie z Regułami Golfa zatwierdzonymi przez Royal&Ancient Golf Club of St. Andrews oraz zgodnie z regułami lokalnymi zatwierdzonymi przez Komitet Zawodów.
  2. Komitet Zawodów zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminy
  • Piłki
  1. Piłki używane w Turnieju muszą być wymienione na aktualnej liście Conforming Golf Balls zatwierdzonej przez R&A of St. Andrews
  • Powolna gra
  1. Gracz ma obowiązek podnieść piłkę w przypadku, gdy nie uzyska już punktów Stableford. Gracze, którzy nie stosują się do podanej reguły dostaną upomnienie od Komitetu Zawodów i mogą zostać niedopuszczeni do następnego turnieju.
  2. Powolna gra:
    - 1 wykroczenie - ostrzeżenie
    - 2 wykroczenie – 2 punkty karne
    - 3 wykroczenie - dyskwalifikacja
    Gracze mogą zostać zdyskwalifikowani gdy ich flight zakończy grę ponad 30 minut po grupie poprzedzającej ich!!!!!!!
  • Nieprzestrzeganie etykiety
  1. Marker zawodnika, który nie stosuje się do zasad etykiety mówiącej o dbałości o pole, w szczególności nie poprawianie divotów, pitchmarków oraz grabienie bun-krów zobowiązany jest go ukarać.
  2. Kary:
    - 1 wykroczenie – ostrzeżenie
    - 2 wykroczenie – 2 punkty karne
    - 3 wykroczenie - dyskwalifikacja
  • Zawieszenie gry ze względu na złą pogodę
  1. Jeżeli Komitet Turnieju stwierdzi, że z jakiegokolwiek powodu pole nie nadaje się do gry lub, że istnieją powody uniemożliwiające grę, może zarządzić czasowe za-wieszenie gry lub unieważnić grę i wszystkie wyniki danej rundy.
  • Zawieszenie gry z powodu niebezpiecznej sytuacji (uwaga do Reg. 6-8b)
  1. Jeżeli gra zostanie zawieszona przez Komitet z powodu niebezpiecznej sytuacji w momencie, gdy gracze znajdują się między dołkami, nie wolno im rozpocząć gry do czasu, gdy Komitet zarządzi jej wznowienie. Jeżeli są oni w trakcie rozgrywania dołka, muszą niezwłocznie przerwać grę. Jeżeli gracz nie przerwie gry, będzie zdyskwalifikowany, chyba, że okoliczności dadzą podstawy do odstąpienia od takiej kary, zgodnie z Reg. 33 7.
    Sygnałem do zawieszenia gry będzie dźwięk syreny:
    • natychmiastowe przerwanie gry: jeden długi sygnał syreny,
    • przerwanie gry: trzy następujące po sobie sygnały syreny,
    • wznowienie gry: dwa krótkie sygnały syreny.
  • Zdawanie kart wyników
  1. Marker zobowiązany jest zapisywać na każdym dołku jedynie wyniki brutto. Zdawanie i odbiór kart wyników odbywać się będzie w Recepcji Klubu przez osobę wskazaną przez Komitet Zawodów w czasie do 10 minut po zakończeniu rundy. Zawodnicy z danej grupy startowej mają obowiązek zdawania swoich kart jednocześnie.
  • Używanie sprzętu elektronicznego
  1. Używanie sprzętu elektronicznego (walkie-talkie, telefony komórkowe, pagery) w trakcie gry jest zabronione.
  2. Używanie odległościomierzy jest dozwolone.
  • Wózki golfowe samojezdne (typu Melex, EZ-GO)
  1. Komitet Zawodów może zezwolić na używanie samojezdnych wózków golfowych w uzasadnionych przypadkach
  • Wózki golfowe elektryczne
  1. Wózki golfowe elektryczne są dozwolone
  • Zawody składające się z cyklu turniejów
  1. Są punktowane w następujący sposób: 1 miejsce – 15 pkt., 2 miejsce 12 pkt., 3 miejsce - 10 pkt., 4 miejsce – 8 pkt., 5 miejsce - 6 pkt., 6 miejsce – 5 pkt., 7 miejsce – 4 pkt., 8 miejsce – 3 pkt., 9 miejsce – 2 pkt., 10 miejsce – 1 pkt.
sponsorzy pola

Pogoda na dziďż˝

NATERKI
dostarczone przez Meteorologisk institutt og NRK.

Godzina   Temp. Wiatr

23–24 W 4 m/s

Pole golfowe online

top
mazury apartamenty
kreska
zobacz

Kalendarium

«
»

wrzesień 2019

Pon Wto Śro Czw Pią Sob Nie
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Partner

marina